VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

 

 

Hur bokar jag önskad städtjänst?

Det är lättast att göra din städbokning via bokningsformuläret på vår hemsida.
Självklart kan du också göra din bokning via mejl eller telefon.

 

Är ni registrerade för F-skatt?

Ja, vi är registrerade och godkända för F-skatt.

 

Vad händer om jag inte är nöjd med er städning?

Vi lämnar alltid garanti på den städning vi utför. Om resultatet inte är tillräckligt bra måste kunden inkomma med besked om detta inom tre dagar från städtillfället. Då åtgärdar vi städningen utan extra kostnad. Efter tre dagar anses städningen vara godkänd från kundens sida.

 

Vad händer om något går sönder under städningen?

Vi är ansvarsförsäkrade. Detta innebär att om en skada uppstår på grund av oaktsamhet från vår sida så står vi självklart för kostnaden för att åtgärda problemet. Om skadan istället beror på något fel från kundens eller tredje parts sida är inte vi betalningsskyldiga.